CoL Summer Split Guidelines

Rozhodnutí o pořadí ve skupině v případě stejného skóre

V případě 2 týmů:

  • Rozhoduje vzájemný zápas
  • Rychlost ukončení her
  • Tiebreaker

V případě 3 týmů se postupuje v těchto krocích:

  • Vzájemné zápasy
  • Průměrná rychlost ukončení vyhraných her (v rámci celé skupiny)
  • Tiebreaker

V případě 4 a více týmů se postupuje v těchto krocích:

  • Minitabulka
  • Vzájemné zápasy
  • Průměrná rychlost ukončení vyhraných her (v rámci celé skupiny)
  • Tiebreaker
Nahoru

Side selection

Základní skupiny

  • V programu je dáno, jaký tým začíná na blue side – je to vždy první napsaný tým (Blue vs Red).
  • Tým, který prohraje první hru, má možnost si side pro druhou hru vybrat.

Play‑offs

  • Side selection platí pouze pro první hru série – pak si vždy volí stranu tým, který prohrál poslední hru.
  • V prvním kole a čtvrtfinále si vybírá tým s vyšším seedem ze skupin.
  • V semifinále a grandfinále se pořadí určí dle priorit:
    • Tým, který nasbíral více bodů ve skupinách
    • Tým, který měl více vítězství ve skupinách
    • Pokud shoda – coinflip
Nahoru

Pre‑game

  • Tým je povinen nahlásit hlavní soupisku nejpozději 24h před startem série.
  • Tým by měl být v kompletní sestavě nejpozději 10 minut před oficiálním startem zápasu ve své týmové roomce (voice).
  • Pokud nahlášený hráč vypadne bez pádného důvodu a použije se náhradník, tým ztratí poslední dva bany.
  • Dražší náhradníci mohou zastoupit pouze hráče, kteří jsou dražší než oni sami.
  • Levnější náhradník může nahradit kohokoliv z hlavní soupisky.
  • Pokud tým není kompletní ani se subem 15 minut po oficiálním startu, dochází ke kontumaci série.
  • Při technických problémech (elektřina/internet) je nutné ihned informovat produkci; ta může dát čas navíc.
  • Před hrou a během draftu může být v roomce přítomný coach/ové, ale musí odejít před začátkem hry.
Nahoru

Lobby

  • Lobby zakládá produkce.
  • V lobby se hráči seřadí na příslušnou stranu v pořadí TOP → JG → MID → ADC → SUP.
  • Hráč zahajující hru vyčká pokynu od produkce a následného potvrzení od enemy týmu.
  • Ve skupinové fázi i play‑offs probíhá draft přes externí stránky.
  • V rámci celého turnaje bude draft full fearless.
  • V případě problémů s Riot Clientem (pick, swap, runy…) tým dodguje lobby a kontaktuje produkci. (Rychlejší je restart lobby než čekat do hry.)
Nahoru

In‑game

  • Týmy nemají dovoleno hru vzdát.
  • Během hry se hráči neodpojují. Při nedobrovolném odpojení (internet/elektřina) tým ihned dá pauzu a informuje produkci/admin tým.
Nahoru

Pauza

  • Každý tým má nárok na 10 minut pauzy. Produkce může přidat až 10 minut navíc u vážných technických problémů.
  • Rozdělení času pauzy: 10 min Blue · 10 min Red · 10 min Produkce.
  • Po zahájení pauzy tým ihned napíše důvod pauzy produkci/admin týmu.
  • Pauza se zapíná pouze ze závažných důvodů (žádné „cigo“ pauzy apod.).
  • Došel‑li týmu čas pauzy, může mu část svého času darovat soupeř.
  • Došel‑li čas pauzy a hráč se stále nedokázal připojit, tým je nucen hru dohrát bez něj.
Nahoru

Chování

  • Respektujte soupeře i produkci. Nezesměšňujte soupeře; neurážejte soupeře, spoluhráče ani produkci — ve hře ani mimo ni.
  • Emotes jsou povoleny.
  • Provinění vůči pravidlům bude trestáno dle závažnosti.
Nahoru

Post‑game

  • Hráči vyčkají ve své roomce na případný pozápasový rozhovor.
  • Hráči nepíšou do Twitch chatu, než se hra dohraje i na streamu — aby nespoilerovali konec.
Nahoru

Problémy s technikou

  • Datum a čas zápasu se řídí předem daným harmonogramem po konzultaci s týmy.
  • Nemůže‑li se hráč dostavit, je povinen to ihned po zjištění nahlásit mod týmu/produkci i soupeři.
Nahoru

Hledání subů

  • Hledá‑li se sub pro sérii, je tým povinen vybrat jednoho ze svých nadraftovaných subů.
  • Hledá‑li se sub pro týmovou soupisku nebo náhradník na hlavní soupisku, vybírá se z hráčů, kteří byli součástí draftu a registrováni.
  • Roleswap v týmu je nutné konzultovat s mod týmem.
Nahoru

Další pravidla

  • Hráči mají dovoleno streamovat své POV, ale musí označit col_official. Doporučujeme nastavit delay, zakrýt mapu atd. — streamsniping nelze zcela eliminovat.
  • Admin tým má právo zabanovat postavu na celý turnaj nebo jeho část, má‑li opodstatněný důvod (rework, nový šampion, podstatný bug…).
  • Při hrubém porušení pravidel či jejich opakovaném zneužívání (zbytečné pauzy apod.) může dojít až k vyloučení hráče/ů z turnaje.
  • Account sharing je hrubé porušení pravidel a jde proti fair‑play — může vést i k diskvalifikaci celého týmu.
  • Guidelines mohou být v průběhu turnaje upraveny/doplněny.
Nahoru